top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverSanvir Singh

Presentatiedossier leerjaar 1

Bijgewerkt op: 13 apr. 2023


Biomimicry project periode 1

De opdracht ging over biomimicry wat is biomimicry is een manier van denken.

Je gaat efficiënt dingen na apen van de natuur.

Onze opdracht was om dat in een gebouw te zetten.

Dit is het resultaat. mijn bijdragen aan dit project was de leiding nemen.

Ook mensen aan het werk zetten en motiveren om door te gaan.

Ik heb natuurlijk ook geholpen met bouwen.

basiskamp project periode 2

intro

Wij gaan in dit project een basiskamp. De opdrachtgever was de defensie en ze wouden het zero footprint.

Groepsleden en rollen

Ik zat voor dit project met Nico, Anatolie en Benjamin. Wij deden alles samen bij voor beeld de poster, basiskamp en creatieve op oplossingen bedenken.

Doel en verwachtingen

Ons doel was om een online basiskamp te maken. Wij wouden het naast een berg maken en dat was ook gelukt.

Evaluatie

Ons product is geworden hoe wij het hadden verwacht en we zijn er blij mee. Het maken van de stappen was heel goed gegaan. Ik heb geleerd hoe ik een poster maak en online een product maak.

Skateboard stalling project periode 3

Wij hadden een keuze tussen 2 projecten 1 was prullenbak of skateboard stalling. Wij hadden gekozen voor skateboard stalling omdat het ons leuk leek om een uitdaging aan te gaan. Ik zat deze perioden met Nico, Lucas en Dante. Eerst deden wij het vooronderzoek dat duurde 1,5 weken dat was het minst leuke deel. Maar daar na moesten wij een technisch tekening dat duurde 2 lessen. Wij liepen flink voor op de rest. Daar na gingen wij het prototype maken dat duurde ongeveer 4 lessen. Maar het was uiteindelijk het waart. Evaluatie PowerPoint. Het ging heel goed iedereen had zijn eigen stuk. Ik ging het over de prototype hebben.


11 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page